چرا باید به ما اعتماد کنید؟
بازرگانی عدالتی، کار خود را از سال 1383 آغاز کرده و در استان البرز مورد اعتماد اصناف مربوطه در شهر کرج است. ما برای جلب اعتماد بیشتر شما عزیزان، برای سایت "نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد (Enamad)" را کسب کرده ایم که این نماد در پایین صفحه سایت نمایش داده می شود و شما می توانید با کلیک بر روی این نماد، از جزئیات مجوز ما در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی آگاه شوید. همچنین شما می توانید خرید های حضوری نیز در آدرس ذکر در بخش "درباره ما" نیز داشته باشید.
اینماد (Enamd) چیست؟
(متن برگرفته شده از خود سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی)
هزینه ارسال چگونه محاسبه می گردد؟
هزینه ارسال بیشتر از 3،000،000 تومان، رایگان و به عهده ما (بازرگانی عدالتی/دیجی پلاسکو) می باشد. (به هر نقطه کشور)
برای سفارشات کمتر از 3،000،000 تومان، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
زمان ارسال چقدر است؟
سفارش ها در تهران و کرج تا 2 روز کاری
سایر شهرستان ها بین 2 تا 5 روز کاری (توجه شود که این مورد بسته به بزرگی شهر و محله شما و همکاری پست منطقه تان دارد و ممکن است به همین علت، تغییراتی در تعداد روزها به وجود آید.)
و تمامی سفارشات، از طریق پست پیشتاز/اکسپرس ارسال خواهد شد.
چگونه از وضعیت لحظه ای مرسوله ام مطلع شوم؟
بسته شما بعد از تحویل به پست یک شماره مرسوله دریافت می کند، که شما می توانید به سایت رهگیری مرسولات پستی به نشانی: https://tracking.post.ir و وارد کردن شناسه مرسوله تان، از وضعیت لحظه ای و موقعیت آن آگاه شوید.
قیمت ها در سایت چگونه لحاظ شده اند؟
با توجه به سیاست های حمایت از همه اقشار جامعه، قیمت ها در سایت همان قیمت های عمده فروشی و پخش لحاظ گردیده که می توانید قیمت های ما را با سایت های دیگر بررسی بفرمائید تا صحت گفته هایمان تایید شود. ما همواره سعی می کنیم که قیمت ها رقابتی و منصفانه بماند.
اگر بعد از سفارش، پشیمان شوم چه می شود؟
شما می توانید هر زمان از سفارش، انصراف خود را از خرید، به اطلاع ما برسانید. می توانید از بخش تماس با ما درخواست انصراف تان را بدهید.
اگر کالا شکسته، ناقص یا اشتباه، به دستم رسید چه کنم؟
ما همیشه در ارسال کالاها دقت و بررسی های ویژه ای به خرج می دهیم، چون به دنبال رضایت شما هستیم، اما اگر زمانی یک اشتباه انسانی رخ داد و کالای شما اشتباه ارسال شد شما می توانید از بخش تماس با ما مشکلتان را به ما اطلاع دهید تا در سریعترین زمان ممکن، پیگیری و بررسی کنیم، و کالای صحیح را جایگزین نمائیم.
اما اگر کالا شکسته به شما تحویل داده شد، باید توجه داشته باشید که ما تمامی بسته ها را چه شکستنی، چه غیرشکستنی بیمه ارسال میکنیم این بدین معنی است که می توانید برای دریافت غرامت، به سامانه الکترونیکی شکایت اداره پست به نشانی: https://eop.post.ir/checkmobile.aspx?id=0 شکایتتان را ثبت کرده و مراحل دریافت غرامت را دنبال کنید ما هم به عنوان فروشنده پیگیر این مراحل خواهیم شد.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
بعد از خرید، ما از طریق ارسال پیام کوتاه، شما را در روند آماده سازی و ارسال کالا قرار خواهیم داد، پس در وارد کردن مشخصات خود هنگام خرید دقت نمایید.